Olin siis tosiaan tänään hiihtämässä Pitkäjärven jäällä koirien kanssa. Kyllä! Minä, antihiihtäjä, joka olen tainnut viimeksi hiihtää 12-vuotiaana! Ja se oli oikeastaan tosi kivaa :) Sain sukset joululahjaksi, ja nyt oli aika lähteä testaamaan niitä. Kun sattuu omistamaan vielä kaksi noin hyvin käyttäytyvää koiraa, jotka voi laskea vapaaksi juoksemaan jäälle, vaikka jäällä oli muitakin ulkoilijoita koirineen, niin hiihtäminen koirien kanssa oli oikeastaan oikein nautinnollista (tulipas pitkä lause).

En minä ihan hirveätä matkaa uskaltanut näin heti alkuun hiihtää. Semmoisen vajaan puolen tunnin lenkin. Huomenna sitten näkee kuinka käsi kesti hiihtoreissun (leikattu olkapää on vihoitellut nyt jatkuvasti ja viime viikolla siihen laitettiin kortisonipiikki, ja samalla ranteesta poistettiin nestettä, eli olen vähän rampa). Nyt ei ainakaan tunnu vielä pahalta, eli en usko että käsi on huomenna kipeänä (hiihtoon tottumattomat lihakset tosin voivat olla).