Minulla on ollut tällä viikolla hiihtoloma (opettaja kun olen, niin minulla on tietenkin samat lomat kuin oppilaillakin). Loma onkin sitten mennyt oikein mukavasti sairastaessa... :( Perjantaina iski hirmuinen flunssa päälle ja olen potenut sitä koko viikon. Nyt on taas pieni kuume. Influenssaa tämä ei ole, sillä kuume ei nouse korkealle. Voimat alkavat olla aika vähissä, vaikka olo tuntuukin jo vähän paremmalta kuin mitä oli alkuviikosta.

Koirille tämä viikko on siis ollut todella tylsä kun emäntä on sairastanut. Ja minä kun suunnittelin että saan tehtyä koirien kanssa tämän viikon aikana vaikka mitä! Muutamana päivänä koirat ovat onneksi olleet Ilkossa ja ulkoilleet siellä edes vähän enemmän. Ja Ulpulla oli tänään aktiviteettia kun kävimme Seidillä trimmauksessa. Karvaa lähti hurja kasa :) Ja kaunistautumisen jälkeen Ulpu ja Maisa pääsivät leikkimään viereiselle pellolle. Niiden leikit sopivat kyllä hyvin yhteen. Samanlaisia hössöjä juoksijoita molemmat.