Flunssa vain paheni ja paheni ja nyt minä olen sitten ollut sairaslomalla ke-pe. Olo on ollut kohtalaisen kamala... :-p Ja koiratkin ovat joutuneet kärsimään tästä minun saikustani. Sillä kun Johannes on viikot siellä Helsingissä ja minä olen maannut sängyn pohjalla, niin koiria ei ole kukaan lenkittänyt.

Mutta aika ihaniakin nuo karvakorvat ovat olleet. Vappu on maannut uskollisesti lattialla minun vieressäni nämä kolme päivää. Ja aina välillä se on käynyt tökkäämässä minua kuin kokeillakseen että olenko minä vielä hengissä. Ulpu on vaeltanut (levoton tapaus kun on) huoneesta toiseen paikkaa vaihdellen. Paras paikka Ulpunkin mielestä on kuitenkin ollut siinä minun ja Vapun vieressä (tai Ulpun mielestä ehdottomasti paras paikka olisi ollut mamman päällä sängyssä/sohvalla, mutta minä en ole ollut siitä ihan samaa mieltä...).

Tänään käytimme Johanneksen kanssa koirat uimassa (jaksoin jo lähteä autolla rannalle). Ulpu ui taas ihan sekopäisenä ja väsytti siinä oikein mukavasti itseään :) Vappua ei uiminen ole kiinnostanut heinäkuun jälkeen, mutta se kahlailee aina yhtä innokkaasti vedessä. Eli ei se ainakaan vettä pelkää/inhoa. Vesi taitaa vain olla sille jo aika kylmää.

Vilma on ollut nyt jo viikon verran Ilkossa (saman ajan sille on syötetty särkylääkettä) ja on siellä oloonsa ihan tyytyväinen. Äiti käyttää sitä joka päivä pienillä lenkeillä ja porukat lellivät sitä oikein olan takaa... :) Vilma saa olla siellä vielä jonkun aikaa ennen kuin tulee kotiin. Katsotaan sitten onko särkylääkkeiden syömisellä ja pienellä rauhoittumisella ollut mitään vaikutusta Vilman luonteeseen. Kun täällä meillä se ärhentää jatkuvasti Vapulle ja Ulpulle. Ja tuo äkäisyys ei ole lainkaan luonteenomaista Vilmalle, joten joku sitä nyt vaivaa.